Ångest

Nu sitter jag här och har lite ångest. Jag har en omtenta och jag måste verkligen plugga till den. Men jag har ingen enerig alls för att göra det. Gör precis allt annat även om de inte är jätteviktigt. Håller på att tvätta samtidigt så lite avbrott från pluggandet får jag allt. Men hur fasen ska jag veta vad jag ska koncentrera mig på och plugag in. Känns som de jag pluggar in inte är med på tentan. Gillar detta verkligen inte.  Bra att jag får rena kläder. Sen i morgon äre "klassfest" här hos mig och jag hoppas att vädret är lika bra som de har varit i dag. Så de är något positivt om i morgon. Förresten så har de varit alldelles underbart väder idag, önskade i  alla fall att jag hade tagit med mig ett  linne och en kjol för de var lite varmt att ha en stickad tröja och jeans. Jag hade dessutom tagit med mig regnekläder eftersom de senaster dagarna pissat och regnat.

Bäst att lägga näsan i boken igen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag känner precis samma ångest jag jobbar till och med den 17:e och fram tills dess har jag ingen som helst tid att plugga.Tycker också det jag läser aldrig kommer på tentan har vart så två gånger juhe =) Men hoppas det går bra för dig. jag ska ta tag i tentapluggandet på torsdag när jag är ledig! Lycka till med pluggandet,

kram

2008-08-12 @ 22:13:22
URL: http://annaevelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0