Äntligen

Nu har jag fått tillbaka min dator och de  känns hur skönt som helst att jag har den tillbaka. Vad har min dag bestått av idag då? Jag har jobbat sen har jag varit på stan och shoppat lite kläder. Jag tror inte att jag kan få för mycket av kläder.  De stora problemet är var jag ska börja kunna förvara alla kläderna som är mitt problem. Jag tycker att de är  så kul att shoppa och framförallt kläder då.  Hittade en jättefin brun ärmlös kofta som jag köpte. Köpte den även i svart eftersom jag inte kunde bestämma vilken som jag tyckte var finare av dem. Plus att jag köpte en rödrosa kort kofta, är de bolero som de heter eller?

När jag varit på stan och shoppat klart for jag hem och tvättade upp öite kläder som jag hade i min tvättkorg. Sen så hade jag bestämt med Jonas som har hjälpt mig med datorn att jag skulle komma och hämta den i kväll. De  känns hur skönt som helst att ha sin dator tillbaka, jag är beroende av att sitta vid den har jag märkt. Men de har varit bra att jag har varit utan den så att jag har kunnat plugga till omtentan och lite andra saker.


Sen var jag och min ljusa Frida ute och gick en promenad broarna runt och hann med att surra om väldigt mycket. De behövde jag verkligen. Jag måste börja få mig ut oftare och gå, de är ju så härligt.  Dessutom om man har sällskap så är de ju roligare. Fast de är klart att jag har min Ipod som jag kan ta och lyssna på då går promenaden fortare. Men de är ju de att jag ska komma ihåg att ladda den så att de finns ström i den. De kommer jag inte ihåg. Dessutom var de så länge sedan som jag använde den och slog mig just var har jag laddaren till den? Någon stans här i min lägenhet det vet jag. Kanske i någon låda i köket. Det kommer att lösa sig på något  sätt, är inte alls orolig. När jag och Frida stod och snackade kom Calle gåendes och var på väg ut och gå broarna så han stod och surarde ett tag med oss.

Sen har jag köpt  en nessecär till min kompis barn, och en kvartett med ögonskuggor som hon ska få av mig nästa gång som jag träffar henne. Hon har ju lånat mitt smink några gånger nu och tycker att de är kul, så därför tänkte jag att jag köper lite smink och en nessecär som får bli hennes egna.   

Näe nu ska jag ladda upp lite bilder på mina kompisars barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0