Barnvakt

Nu bär det av till min kompis, jag ska vara barnvakt åt deras lilla charmtroll. De var inte igår som jag var barnvakt så de ska bli spännande och se hur det kommer att gå. Jag har aldrig varit barnvakt till Jesper för de gånger som de har frågat mig så har jag alltid varit upptagen. Men idag så var jag ledig och nappade direkt på erbjudandet.  Lotta och Tony ska nämligen ut och äta och sen på bio.  

Då hinner jag och Jesper busa lite innan han ska sova. Jag återkommer senare hur de gick att vara barnvakt.

Nu måste jag rusa så att jag hinner med att gör lite grejjer innan jag ska iväg.

Förresten så har jag inte fått tillbaka min dator så jag passar på att låna mammas och pappas då jag är hemma hos dom.

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Tusen tack gumman för att du ställde upp och var barnvakt! Det uppskattar jag enormt mycket

2008-08-26 @ 00:13:02
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0