Frånvaro

Jag har inte kunnat sitta vid min dator eftersom den har virus och uppför sig lite underligt. Jag har lämnat den till en kompis som ska kolla upp vad de är för problem med den. Själv är jag inte så duktig på datorer så jag tror att de var klokt gjort av mig att låta någon annan titta över problemet. Därför har jag inte kunnat uppdatera min blogg. Men jag hoppas snart att min dator ska vara frisk.

För de känns som att den är i rätta händer där den är nu. Under tiden jag inte har någon dator hinner jag med att plugga till tentan som jag har på lördag. jag har pluggat hur mycket som helst och de känns inte som att jag får in mer i mitt lilla huvud. Jag får se hur det går att skriva den. Är bara lite upprörd för att de är nämligen så att jag har anmält mig till tentan men de verkar inte längre som jag är anmäld. De är helt skumt. Men de känns bra att jag kan skriva den här i stan och slipper åka buss. Snart är de dags för de igen. Tidiga mornar och sena kvällar. Ser jag framemot det tro???

I morron ska jag och min söta mor springa lite på stan och shoppa eftersom jag ska på 3 årkalas på söndag. Har förresten fått prata med 3 åringen idag. jag ringde dit och pratade några ord med honom innan de var dags för mig att göra mig klar för att cykla iväg till jobbet och arbeta.

Ha de så bra alla så hörs vi sen!!!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi ses på sön :-D

2008-08-22 @ 15:22:17
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har också pluggat men vet ändå inte om jag kan det jag heöver komma, mycket känns det som om det ebror på vilka frågor som kommer. Hanna har vart hit idag och hjälpt mig plugga känner mig mer peppad nu inför tentan. Låter skumt det där med anmälningen men jag hoppas det går bra för dig på lördag!

kram

2008-08-22 @ 16:19:21
URL: http://annaevelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0