Gårdagen

Igår var jag som sagt barnvakt till mina kompisars barn. De var hur trevligt som helst. Vi busade, byggde 2 "bilar"puzzel som han hade och sen så läste jag lite böker för honom. Lekte lite till med sitt polisgarage innan de var dags för Jesper att gå och lägag sig och sova. De var busenkelt att lägga honom då han skulle sova också. jag la honom i sängen och sa att jag satt där nere och tittade på tv om de skulle vara något.

Jag tassade ner för trappen och satte mig och såg klart de som var kvar av "du är vad du äter". Jag tycker verkligen att de är ett jätte intressant program att titta på, och sen så tycker jag de som ställer upp och är med är så himla duktiga. Jag önskade också att jag kunde vara så duktig.

Jag tyckte att jag hörd små fötter som var på väg ner för trappen men insåg ganska fort att de var grannarna som jag hörd när d gick i sin trappa. Den lille gossen han låg och sussade så gott i sin säng.

Skickade ett sms för att lugna ner föräldrarna som var på restaurang och åt och sedan skulle iväg och se en biofilm. Lotta och Tony såg på Mama mia, den vill jag med se. Jag och mina kära mor har pratat om att vi ska gå och se den. Men hur lätt är de då båda jobbar och olika tider jämt? Inte lätt alls. Jag tyckte verkligen att de var värda att få gå och se på bio och göra ett restaurangbesök. Dessutom blev jag så himla glad över att de passade båda, för alltid brukar det vara så att jag är uppbokad på annat då de behöver barnvakt.  Men någon gång ska de ju funka också och de var denna gång. Jag kan tänka mig att vara barnvakt fler gånger till detta lilla charmtroll. När jag får tillbaka min daotr då ska jag ta och lägga upp lite bilder på charmtrollet så ni får se. han är så himla söt då han försöker säga mitt namn. Han kallar mig för is. Mitt namn är inte de lätatste för de små krabaterna att säga.

Näe nu ska jag ta och springa ner och var lite social med min lilla mor, de är ju så snälla och låna ut datorn till mig när min egna dator inte fungerar. Jag hoppas den kommer tillbaka snart.

Kram på er allihopa!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0