Gårdagen

Igår var de klassfest här hemma hos mig och de var jättetrevligt. Frida var förbi en liten stund och sen for hon till någon kompis och hälsade på. Hon skulle jobba dagen efter och hade glömt bort att vi skulle ha klassfest. Maria och Anna kunde inte komma. Sen kom även min jobbarkompis Sara och de var jättetrevligt att hon ville komma hit. Vi snackade och lyssnade på musik och drack vin.  Vi satt och snackade om skolan och lite allt möjligt. Tog tyvärr inga kort,men vill ni se bilder från kvällen kan ni gå in på Lollos blogg.

Sen for vi ner på Station8 och där kände vi oss väldigt gamla typ som tanter för de var nästan bara 18 åringar som var där.

Vi dansade lite och snackade med han som var Dj lite jag och Sara. Träffade Anna som jag har jobbat med och gått i samma klass i gymnasiet.

Jag gick på toa och sen tappade jag bort Sara så jag sprang runt och letade henne. Men tillslut gav jag upp och antog att hon hade farit hem eller något. Så jag besämde mig också för att gå hem. Mina fötter hade jag så ont i för jag hade på mig mina nya pumps som jag köpt och jag är inte riktigt van att gå i sånna höga klackar.

Så på hemvägen tog jag av mig skorna och gick barfota, eller jag sprang hem för asfalten var så kall.  Skavsår på hälarna och på ena stortån. Inte kul alls. Även fast jag hade haft plåster bak på hälarna.   Men så är de då man köpt nya skor. Tur att jag har haft dem  lite då kanske jag inte får lika ont i mina fötter då jag ska ha dem till helgen. Förhoppningsvis kan jag gå lite bättre i dem då.

Jag tycker att de var en lyckad kväll även om jag tappade bort allihopa.

Nea och Lollo vet jag inte när de for hem.




Kommentarer
Postat av: Ljushårig Frida

Man ska bara ha sköna skor säger jag... :)

2008-08-15 @ 11:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0