Helgen är över

Ja då har jag jobbat mitt sista vakenpass för denna veckan. Nu har jag 2 dagturer sen ska jag jobba 2 vaken nätter till veckan. Har gått hur bra som helst att sova på dagen, jag trodde att de skulle vara mitt stora bekymmer. Men jag har varit så trött så de har verkligen varit de minsta problemet. Men de bästa som har uppfunnits måste ju vara öronproppar. Bara att sätta in dem i öronen och sen sover man som en prinsessa.  

Jag har hunnit med att vara en promenad med Joanna och Nathalie i afton efter det att jag hade vaknat och ätit lite mat. Vi tog en tur runt broarna det, var hur skönt som helst. Vi valde att ta strandpromenaden. Jag och Joanna hann med att surra en massa också. De sägs att de är något som jag är bra på att göra.

Sen när jag kom hem satt Frida och väntade på mig och vi snackade lite granna och jag fick se bilder från hennes brorsas bröllop som hon har varit på i helgen.

Hade tänkt att jag skulle försöka vara så duktig att börja plugga till min omtenta, men jag har inte haft motivation till det ännu. Men jag måste ta mig i kragen och göra de, för jag  vill verkligen klara denna tentan. Jag vill inte ha den  hängande över mig.

Fotade med min mobil när jag var ute och gick idag så jag ska lägga upp lite bilder här hade jag tänkt. Fast min telefon verkar inte hitta åt bilderna så de blir ett annat projekt en annan dag. Näe nu äre dags att sussa!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jo, precis vi jobbar 2 st.

Vi har åxå tvätt och städ under natten, men jag brukar vela göra bort iallfall städet så fort som möjligt =)

2008-08-11 @ 13:36:15
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0