Hur kul?

Nu sitter jag här igen, hade tänkt sova lite längre idag men de gick inge vidare. Vaknade kring 8 för att de var någon som skickade sms till mig. De var Smurf som skickade ett sms och sa att han inte skulle hinna med någon promenad idag. Det var ju lite synd, men vi får promenera  någon annan dag då ingen av oss är så uppbokade.  De löser sig säkert. Blir bara så glad när de är någon som frågar om jag vill gå ut och gå med dem, känns som de är ofast jag som föreslår att jag och mina vänner ska ta en promenad. Kanske skulle ta de lite piano och de får höra av sig. Men de är väl mer uppbokade och upptagna än vad jag är. Inte vet jag. Men de är bara mina tankar.

Jag är bara ledsen på detta väder som är  ute nu, de ät grått och trist. Jag tycker att jag blir lite negativ av det. Jag vill ha sol så att jag kan ligga i en solstol och bara känna lugnet dessa dagar som jag är ledig innan jag ska börja om att jobba natt igen. De är inte så många pass som jag har kvar nu. Kan röra sig om 4 stycken pass denna sommaren, men då har jag en vecka till som jag ska jobba. Men var ska jag vara och jobba då, de är min fråga. De löser sig säkert.

 Jag blir så glad att jag och Jenny verkar ha hittat tillbaka till varann och hon verkar ge detta en chans och hur  skönt känns inte det. Härligt tycker jag att de känns som. Undra om hon känner desamma som mig? Ja för annars skulle vi väl inte höras och ses. De har verkligen blivit en förbättring och de glädjer ända in i hjärtat på mig. Jag trodde faktiskt att jag hade förlorat min absolut bästa vän. Men de var tur att  inte så var fallet. Vi får bygga upp allt igen från början. Kanske inte från början helt, men där bristerna tog över allt.

Nej jag tror de är dags att göra lite frukost och äta och sen hoppa in i duschen så att jag är klar då mamma kommer och hämtar mig. Måste förståss kolla så att min handlarlista stämmer överrens med mitt huvud vad jag behöver och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0