Jobb och jobb

Då äre bara att göra sig klar för att åka iväg och jobba natt i natt.
Jag är lite nervös hur de ska gå, men jag antar att de kommer att gå bra. Försökte sova lite idag på dagen men de var inte de lättaste. Använde öronproppar och då gick de lite lättare.  Får se om jag är någon människa siom verkligen ska jobba natt. Nej nu är de bäst att jag loggar ut och packar min väska så jag kommer i tid. Tror jag packar med regnkläder för vet ju inte vilket väder det är i morgon när jag skka hem.

För övrigt hann jag en sväng på stan eftersom jag har tappat en plopp som man har bak på örhänget och sen fick d nypa ihop ett av scoop smycken för berlocken där de står scoop hade lossnat.¨

Sprang förbi h&m och shoppade lite grejjor.

Sen hem och sussa!

Bye bye alla läsare! P.S glöm inte kommentarer

Kommentarer
Postat av: nicke

Hoppas de går bra jobba :)

2008-08-07 @ 19:50:39
Postat av: Lollo

Jooo, jag ska nog ta och göra det.

Ska höra imorron med hon som vickar för boendechefen imorron och höra om hon vet nåt, eftersom att fackombudet på jobbet har semester än...



Lycka på nattjobbet inatt...jag ska oxå jobba massa natt i helgen....ball när de andra ska festa...:-P

2008-08-07 @ 21:51:16
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Nisan

Nicke: Det ska nog inte vara några problem att jobba natt, de jobbigaste är att ta sig dit :) Hoppas att du får en trevlig kväll



2008-08-08 @ 00:32:10
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0