Känner paniken

PANIK! Coctailpartyt är i morgon och jag har ingen klänning, eller ingen som passar till då.

I morgon är de dags för coctailparty men jag har bara ett lite problem. De är klänning som gäller för samtliga men jag har ingen klännig som jag tycker pasar. I och för sig har jag en svart fin klännig som jag kan ha men den hade jag på min kusins begravning så jag tror de kan kännas tungt att ha den på sig.

Men vila brukar ha väldigt fina klänningar som brukar falla mig i smaken och dessutom brukar de inte vara så tokdyra heller. Får nog göra ett besk ner på stan för att se om de finns någon klänning som kan passa.

Jag längtar som ett tok till imorgon de ska bli så himla trevligt, har aldrig tidigare varit på något coctailparty så de blir spännande.

Kanske skulle skutta och kolla till tvätten och tassa ner och ta hand om den. Sen behöver jag ett par nya gympadojjor eftersom att mina tår tittar snart ut i de gamla som jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0