Ledigheten närmar sitt slut

Godmorgon!
Då var den stora dagen här och jag ska oiväg och träffa min kompis idag. Jag är lite nervös de var ju dock ett tag sedan som vi sågs. Vi har förvisso pratat i telefon nu en gång sen vi bestämde att vi skulle ses. Har gjort ett kort som jag har skrivit lite i, för att de kanske ska bli lite lättare att snacka. Eftersom jag är rätt duktig på att snacka så tror jag inte att de kommer att bli någon pinsam tystnad. Återkommer senare och uppdaterar efter jag träffat henne så får  ni höra hur de har gått. Känner mig faktiskt  ganska glad i dag. Inte de minsta sur eller nått.
P.s Snart håller min lilla ledighet på att ta slut. Går ut och arbetar min första vaken natt denna sommar nu i morgon och arbetar förståss hela helgen.  Blev  bjuden på fest i helgen men jag var tvungen att tacka nej, varför ska allt hända då jag jobbar? Kommer säkert fler tillfällen, jag ska inte vara bitter att de blir så.

Hörs av  senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0