Morgondagen

Det är mycket som jag ska hinna med i morgon innan de är dags för festen som jag och mina "klasskompisar" och en av mina jobbarkompisar ska ha. De ska bli så kul att de gick att min jobbarkompis också kommer eftersom vi länge har pratat om att vi ska ta en fika på stan eller någon drink eller så. Så jag blev så himla glad då hon sa att hon gärna kommer. Vad är de jag ska hinna med innan de är dags för fest då? Jo jag ska hinna åka på Solbacken med mamma och shoppa lite, städa och  hänga undan all tvätt som jag tvättat och sen ska jag även hinna med en promenad broarna runt med en kompis. Fast de beror ju på vilket väder de är i morgon.

Sen måste jag  se till så att de finns ström och batteri i min kamera så att jag kan ta kort under kvällen.  Får se till att memory sticket är tomt på bilder.

Nej nu är de ett sista race ner till tvättstugan för att hämta mina nytvättade fleecetröjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0