Morgonpromenad

Kom hem från en promenad med Kalle alldelles nyss. När vi hade gått en liten bit så började det att regna en masa, jag ville att vi skulle stanna i en grillkoja och vänta ut regnet. Men Kalle tyckte att vi kunde fortsätta att gå, för vi skulle tappa tempot om vi stannade och de var så sant så.

Tur jag lyssnade på honom och fprtsatte och traska vidare. De var inte så varmt ute men de var inte kallt heller. Kan de bero på att de håller på vara höst nu. Jag tycker verkligen inte om hösten, enda gången jag tycker om den är om hösten är solig. För när de blåser så  känns de som att jag ska blåsa bort och kylan går rakt in i benmärgen.

Käkade just den sista biten med krabbpaj som mamma har skickat med mig. Oj så god den är. Men något som jag inte rekomenderar är att ha Omega-3 tabletter i munnen utan att svälja ner dom med vatten direkt. De börjar smaka fisk direkt. Hemskt äckligt i alla fall och smaken tar 1385955057 år innan den försvinner också. Inte bra alls.

Dagens projekt blir att åka ner på stan tillsammans med Joanna Johan och Nathalie. Vi har bestämt träff där nere på stan 13. Jag ska ta och  shoppa skjortan och klänningen.  Är som sugen på en jättefin kappa också som Lotta shoppade igår. Men jag vill inte ha den svarta utan en mellangrå i stället. För hur många jackor har jag inte haft under åren som har varit svarta? En hel radda skulle jag nog kunna påstå.


Jag har bestämt mig för att jag ska börja vara ute och promenera  lite mera nu. Sen funderar jag på om jag ska börja träna på Campus igen, men jag vill ha med mig någon. Jag ska försöka att bearbeta Frida S att hon och jag ska börja vara   där och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0