Promenad

Idag har jag varit ut på en promenad, vaknade tidigt i morse. Första gången kring 7, då min mamma hade skickat sms och frågat hur jag hade haft det i går.  Jag gick upp och hämtade mer  vatten och sen somnade jag om till typ 10, saå härligt med en sovmorgon för en gångs skull. Jag vet inte hur jag ska kunna stiga upp tidigt tidigt när skolan drar i gång. Men de är ju inte än, så de ger inget att jag börjar oroa mig för de redan nu.

Förresten igår då jag tände ljus då de var fest här så började brandvarnaren att tjuta, de har den aldrig tidigare gjort då jag tänt ljus. SÅ de var bara att slita ner den, för den ville inte sluta  låta.  Men då vet jag i alla fall att den funkar då behöver jag inte vara orolig att den inte fungerar.

När jag hade vaknat till så gick jag stora broarna runt. Jag såg att pappa var ute och byggde på sitt skjul som han håller på med. SÅ jag gick dit och snackade lite med honom. Han hade tydligen inte fått mejlen som jag skickat till  honom menh de kanske inte var så konstigt för jag hade glömt en bokstav. SÅ nu har jag skickat iväg mejl till honom och hoppas att de ska komma fram och inte försvinna ut i cyberrymden bara.

Vädret ute var hur härligt som helst. Jag hade tagit på mig en långärmad tröja men efter ett tag trodde jag att jag skulle svttas bort även fast de blåste så himla mycket ute. Men de är ganska luft varmt ute.

Dags för lite plugg tror jag, eftersom jag har städat bort allt från gårdagen redan så kan jag då inte göra de. Sara hon var så snäll och hade plockat in all disk i köket och alla tomma flaskor hade hon ställt på bänken. Så när jag kom hem i går från station8 så la jag alla glas i blöt. Så i morse var de bara att byta vattnet och diska glasen.



Kommentarer
Postat av: Lollo

Jo, jag förstår vad du menar, men det skulle vara helt idiotiskt om det skulle vara så. Eftersom jag har jobbat in dom dagarna både inom älde och barnomsorgen...jaja, ska höra med chefen på tisdag

2008-08-16 @ 13:30:23
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0