Slut

Nu har jag jobbat klart för denna sommar. De känns trevligt att skolan drar igång men jag vet att jag kommer att sakna att  jobba i stället för att plugga. Jag har ju inte så länge kvar på min utbildning så de känns ju skönt att jag ser ljuset i tunneln.

Vad har jag lyckats att ådstakomma idag då? Jo jag har jobbat och sen så har jag varit på fest med jobbet i kväll. Maten var hur bra som helst. Brukar vara skeptisk till att fara iväg och äta så där, men de var jättegoda kycklingspett med ris till och grönsaker och någon panacotta och kaffe till efterrätt. Men jag hoppade ju över kaffet eftersom jag inte har blivit stor ännu och lärt mig att dricka det.  

I morgon har jag en massa som jag hade tänkt att jag skulle hinna med,  till exempel att tvätta undan all min tvätt och hinna en sväng till stan för att köpa nya löpardojjor eftersom mina har gjort sitt. Sen så ska jag försöka hinna prata med Frida som ska till Sundsvall  om hon ska på ikea. Är lite småsaker som jag skulle vilja ha därifrån. Restan får jag ta och shoppa då jag ska dit med mina föräldrar när de nu blir. Jag ska försöka att  övertala mina föräldrar att vi ska åka upp till Haparanda nästa vecka till helgen. Fast samtidigt beror de på hur tröttt och slut jag är efter första veckan i plugget. Men de är så mycket saker som jag vill ha från ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0