Söndagafton

I afton följde jag med mamma och pappa till farmor. Kom på att jag skulle ha upp min tavellist i köket där jag ska ha mina kokböcker. Alla rymdes dock inte.  Men då kan jag byta ut böckerna efter ett tag och ha några ett tag och hålla på så där. Jag är helt nöjd över att jag fick upp den. Tack pappsen utan din hjälp skulle jag inte klara av det.

Provade en massa kläder som jag hade köpt så att mamma skulle säga vad hon tyckte om den. Ska lämna tillbaka min kappa som jag köpte. För den ser lite liten ut. Jag får se om jag bara byter storlek eller om jag ska kolla på någon annan jacka. Köpte ju nyss en ny så den kan jag ha ett tag till. Kan ju ändra s fort.

Igår var jag på coctailparty och jag hade hur kul som helst, de enda som hände  då jag nästan var framme var att jag tappade ut en av mina drickor som jag skulle ha med mig, å de vart ett litet hål i flaskan och de sprutade hur mycket dricka som helst ur den.

Näe nu är de dags att sussa, ska upp och med bil upp till Luleå. Vi har kursintro på den nya kursen som vi ska läsa denna termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0