Tack

Ja då har jag jobbat den första natten och de gick bara bra, men jag känner att jag är lite sliten. Har bara 2 till nätter nu den här veckan kvar. Sen får jag jobba 2 dagar dagtid och sen natt igen. Men jag tycker att de funkar hur bra som helst  och jag vill tacka min ljushåriga Frida som gav mig några tips eftersom hon hade provat på att jobba natt lite granna. Jag trodde jag skulle ha jättesvårt för att kunna somna när jag kom hem, men jag stoppade bara in öronproppparna och jag vaknade en gång men somnade lika fort.

Nej jag återkommer kanske senare. En klasskompis från högstadiet ringde och frågade om vi kunde ta en fika NU!! Så de är bara att skynda sig.

Tack till alla som kom i håg mig i går!! Kram

Kommentarer
Postat av: LjushårigFrida

Nu är ju snart din mördarhelg över... hoppas du får en skön vecka! KRAM

2008-08-10 @ 13:46:28
Postat av: Lollo

Jooo, fast vi får ju slumra, så de var inte för det =)

Jorå, har gått jättebra, nu är de bara inatt oxå, hoppas den blir lika lugn =)

2008-08-10 @ 18:24:40
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0