Min dag

Hejsan!
Då gör jag ett nytt försök och börjar om och skriver detta inlägg. Hade hunnit så långt och var nästan klar med mitt inlägg och vips så äre bara borta. Jag tror jag blir galen. Men nu till hur dagen har varit. Började med att jag satte mig för att komplettera en skoluppgift. De var bara att ordbajsa lite till i texten och sen leta upp något citat som passade bra till texten jag hade skrivit. De gick  hur bra som helst att skriva, jag var inte ens arg. Jag brukar inte känna mig så peppad på att göra kompletteringar som jag fått. Men idag kände jag verkligen att de gick som på  räls. Jag tror att jag var klar på 1timme och de är ju hur bra som helst ju. Sen efter jag skrivit skoluppgiften skulle jag skriva ut något papper men då ville inte skrivaren vara med i matchen. Bläcket var slut, så då var de bara att hoppa ner på golvet och öppna luckan för att försöka se vad de står på patronerna jag ska byta ut. En hel djungel för den som inte förstår sig på dessa tekniska apparterna i bland. Får se när jag får tid att gå ner på stan och köpa patroner.

I morrn ska jag träffa en kompis som jag inte har träffat på ett  halvår, de ska bli hur kul som helst. Vi har bestämt att vi ska gå ut och äta lunch någon som har något tips på någon bra restaurang? Efter middagen bestämde jag mig för att jag skulle gå broarna runt i de vackra vädret. Solen sken och jag tänkte att  de inte är så kallt ute. Men de var tur att jag tog på mig en fleecetröja för utan den hade jag nog frusit endel. Hann inte så långt på min promenad, då jag upptäckte att jag höll på att få skoskav. Tur att mamma och pappa bor längs vägen så då kunde jag gå in där och få ett skavsårsplåster. Men mina löparskor har jag haft länge nu och de är först nu som jag börjar få skavsår. Beror de på att de håller på att vara utnötta eller? Jag blir inte klok på detta. Kanske dags att spara lite pengar så att jag kan köpa mig ett par nya löparskor. När jag hade gått min promenad gick jag förbi en kompis och frågade om hon ville följa med mig på Ainas, men hon hade just fikat. Men hon var snäll och följde med mig så att jag fick äta glass och under tiden surrade vi på lite granna. För de är vi verkligen duktiga på :) Näe nu är de dags att borsta gaddarna innan John Blund kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: LjushårigFrida

Va skoj!! Jag ska glatt följa din sura blogg och göra allt för att den ska innehålla glada och positiva upplevelser!! KRAM

2008-08-06 @ 16:44:58
Postat av: Anonym

Det låter bra att du ska försöka uppmuntra mig till att de ska vara positiva och glada upplevelser. Kan skriva om våra galna upptpg :)

2008-08-06 @ 16:55:59
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0