Regnet bara öser ner

Ja då sitter man här och ska snart börja ladda inför kvällen och inser att de kommer  att ha vänt upp och ner på hela sin garderob innan man har hittat den outfit som kommer att passa till kvällen. Har killar samma problem som oss tro? Eller är de något kvinnligt fenom detta. 

Vädret gör en väldigt trött och slö, varför kan de inte vara sol och sommar fortfarande. Skulle så vilja att de skulle kunna få vara väldigt bra väder nu dom sista veckorna som jag jobbar, och eftersom jag jobbar natt är jag ju ledig så mycket på dagarna så då skulle jag ju ha tid att sola. Men ja vem har sagt att de alltid ska vara så att man ska ha tur. För de slår aldrig fel de dagar som jag arbetar är de fint men är jag ledig så tro inte att de är fint då. Nej de lönas inte att sitta här och tycka synd om sig själv för detta.

Ja jag som skulle plugga idag, inte har jag gjort de heller. Jag har städat och tvättat en massa i stället. Eftersom de ska vara fest här i kväll vill jag ju inte att de ska vara dammigt och osnyggt heller.

Är så himla glad att jag har världens bästa mamma som har kommit hit med vinglas som jag ska få låna eftersom jag har bara jättestora vinglas. Om mamma och pappa nu åker upp på Ikea ska jag allt beställa vinglas med dom. Vi åkte upp på Solbacken jag och mamma och shoppade en massa.

Jag köpte en tavellist som jag ska ha i köket och ha mina kokböcker på. Jag tror att de kommer att se väldigt fint ut. Men jag behöver nog allt hjälp av min snälla pappa att borra upp den. FÖr sånt kan inte jag. Jag kanske borde lära mig det, för sånt kan vara bra att kunna.

Massor av mat kom jag hem med och sen så har jag även köpt en ny bok. Emma Mias dotter. Har inte läst ut den tredje ännu men jag tänkte att jag köper den ändå.

Näe ska ladda upp några bilder på mina skor som jag köpt.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh, som e så himla söta skorna med blommorna!

jag funderade länge på att köpa sånna oxå ;-)

2008-08-13 @ 16:55:39
Postat av: Maria.J

hmmm... jadu... inte tycker jag du verkar så sur inte. ;P Kom igen nu. Give ut your best shot! :P hehehe



va kul att du kommit igång. :)



Kramsi på de vännen

2008-08-13 @ 17:21:59
Postat av: Nisan

Maria: De känns skönt att höra att jag inte är någon suris och de vill jag inte heller vara.

Kram på dej med vännen!!!

2008-08-14 @ 10:25:12
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0