Svandammen och lekparken

Jag har varit i väg med Joanna Nathalie och Erik och matat fåglarna i svandammen på förmiddagen. De var en massa duvor där också och dom tyckte verkligen inte Nathalie om. Jag kan hålla med henne  om att  dom är lite läskiga. Jag tror att de ska angripa en på fötterna och börja picka på ens fötter. Men de gjorde dom inte. De kom dit en familj till med ett barn som satt ivagn och när de gick i väg med barnvagnen försvann alla duvorna. Så då vågade Nathalie mata fåglarna.

När brödet var slut gick vi i väg till lekparken så att Nathalie skulle få leka i skeppet. jag var även ner där med henne. Men jag var för lång och fick typ vara dubbelvikt hela tiden för att jag skulle ta mig någonstans. Hon hade med sig sin Baby Born docka, men den får inte kallas för docka för de är ju en bebis.

Sen hade jag även lovat henne att hon skulle få en present av mig som jag har haft här hemma hos mig nu i nästan en veckas tid. Men jag slog in de igår och tog med det när vi fpr på våran lilla utflykt. Nästa gång kanske vi skulle ta med oss lite fika och ha lite picknick. Kanske ha med sig en kompis till Nathalie också.

Efter vi hade varit i svandammen och i lekparken åkte vi upp på ica maxi och köpte lite mat och åt varsin korv. Mmm så gott de var.

Ska lägga upp lite bilder från dagens utflykt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0