Kom just hem

Kom just hem. For till stan med några vänner och shoppade loss lite granna. Kom hem med en klänning för 9.50, sen så har jag även köpt en lång tröja eller vad de ska kallas och ett linne som var lite gulligt. De var med Mimmi Pigg. Vet dock inte om jag ska ha kvar det eftersom klänningen som jag köpte de blir den som jag ska ha på mig på 80 tals festen.

Sen efter vi hade varit på stan så var de meningen att vi skulle och äta på Calles men i sista sekund så ändrade vi oss och tyckte att de skulle vara roligare att gå på Scandic och äta så de blev så vi gjorde. De var buffe och den var hur god som helst.

Var v'äldigt trevlgt sällskap som jag hade runt mig också. Senare under kvällen kom Punte dit och Lillebror var där med sitt jobb. Så surrade lite med dem också.

Om ni vill titta på bilder från kvällen så kan ni gå in på min kompis blogg här

Det var verkligen trevligt detta, bra initiativ av dig Johan att du tyckte att vi skulle gå på after work. Det är så sällan som jag är ute och äter på restaurang. Jag kanske måste börja att gå ut och äta oftare.

Nu måste jag verkligen prova lite kläder eftersom jag har köpt en massa nya idag då jag var på stan plus att jag har några kläder jag köpte tidigare i veckan som jag inte provat än. Vet inte vad jag ska behålla. De får jag se i morgon då jag manekängar framför min spegel. Jag måste fundera över natten hur jag ska göra med klänningen som jag provade idag, om jag ska köpa den eller om jag ska ta någon klänning hemifrån.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Menar du att klänningen kostar "9.50"kr eller 950kr? :-P

2008-08-29 @ 22:34:58
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Lollo

Så du menar alltså att klänningen som kostade 9.50kr ska du ha på festen ikväll?

men om du bestämmer dej för att inte ha klänningen så ska du skänka den till en förskola??...

e jag trög eller :-P

2008-08-30 @ 17:41:21
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0