Geggigt och sockrigt

Nu har jag gjort klart mitt pepparkakshus äntligen. Lyckades rätt bra med det. Brände mig litegranna på de smälta sockret men fick inte några blåsor. Förra året då jag gjorde mitt pepparkakshus hade jag enorma blåsor som dessutom gjorde jätteont. Så i år var jag mer skicklig när de gällde limningen av huset.

Har även hunnit med att på stora pepparkakor skriva med kristyr. De är inte busenkelt men de gick vägen till sist efter att ha börjat om en si sådär 5-6 gånger på varje pepparkaka. Ska lägga upp bilder senare på pepparkakorna och huset.

Ska bege mig iväg till stan och fajtas med alla andra som är ute i julruschen och ska handla de sista klapparna.

Höres senare

Kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: Maria.J

Hihi. =) Oj va jobbigt att allt verkar komma så nära inpå. Då förstår jag att det är svårt. =) Hoppas det löser sig iaf. =)

Kram å god jul på du me. =)

2008-12-20 @ 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0