Glad när jag vaknade

När jag drog upp persiennerna i morse för att jag såg att de hade landat snö på marken, så nu har all halka snöat över och jag hoppas verkligen att de kommer att fortsätta snöa. Dessutom får jag hoppas att snön kommer att ligga kvar.

Idag brummade mamma pappa och jag upp med bilen till Solbacken för att shoppa lite, men tror ni att jag lyckades komma hem med några fler julklappar. Svaret är nej. imorgon jobbar jag hela dagen sen är jag ledig på tisdag så att då blir det att ladda och fara ut på stan tidigt på morgonen. För nu ska jag verkligen bli klar med de sista. Varför ska jag skjuta på de hela tiden? De är verkligen inte likt mig.

Hade lite svårt att sova tidigt i morse. Jag vaknade just före 4, men somnade om efter typ en kvart. När jag vaknade till igen så trodde jag förståss att jag hade sovit ungefär 2 timmar så klockan var typ vid sju men den hade blivit 9. För att vara jag var de verkligen sovmorgon. Jag ste upp och började att tvätta och läste under tiden. Så spännande boken som jag läser är.

Sitter hos mamma och pappa och jag tror nog att jag kommer att vara kvar här til kvällen. För de lät som att pappa skulle ta in julgranen ikväll. Såg den igår genom fönstret och den verkar vara jättefin, min pappa är jätteduktig på att hugga granar om jag får skryta lite. Då kanske jag får julstämning ännu mera.

Sen på vägen hem så hade jag tänkt att jag skulle stanna till hos farmor. Mamma och pappa hade köpt några grejjer till henne och då tänkte jag att jag kan ju gå förbi henne då jag ändå är på väg hem härifrån eftersom de är ju som på vägen.

Hur ska jag hinna med att göra knäcken,, ischokaden och snickerskakorna.  Tiden räcker inte till.  Men de blir väl att jag kommer att vara uppe länge på mndagkväll och få allt bortgjort.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo jag har ju mina omeprazol. DOm funkar när det bara är lite sisådär. Nu hjälpte dom inte alls. Fast det kanske dom gjorde, jag kanske hade mått ännu sämre utan. Vem vet?

Var ska ni vara på julafton då? Det är som lite sorg varje år att inte fira med kusinerna.

2008-12-21 @ 18:55:58
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt, hoppas allt julgodis inte sabbar den då hihihi!

Aha ni ska vara med dom? Så trevligt. Är alla deras barn med också?

2008-12-22 @ 07:22:28
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0