Helgen som var

Nu var de ett tag sedan jag uppdaterade i min blogg. Vad har   hänt sedan sist? Jo jag och min klasskompis Frida har varit till Umeå och shoppat och festat. På fredagen så mådde jag inte alls bra. Jag hade sån migrän att jag inte ens orkade med att följa med Frida ner till stan. Jag låg hemma och vilade upp mig så att huvudvärken skulle försvinna. Tur att jag hade en snäll kompis som kunde fara och köpa mer alvedon till mig ifall jag skulle behöva. Hade inte så mycket med alvedon med mig för jag hade ju inte heller planerat att jag skulle ha migrän. Men de är klart de kunde ju inte jag veta att jag skulle få. 

Jag och Frida fick bo hos Nina eftersom hon skulle hem till stan. Men jag har nu bestämt mig för att jag ska ta och åka och hälsa på henne då hon tänker vara hemma och kunna festa med henne.

Shoppade lite granna bara 2 stycken pojk och flickkrokar från Lagerhaus, en knivslip, en osthyvel och röda ljus. Skulle ha köpt fler ljus inser jag nu i efterhand. Sen så shoppade jag lite smink och vantar.

Frida visst vet du att de  är inte halkigt i himlen så flygplan kan inte halka. Detta var ett uttalande som jag gjorde när jag och Frida skulle åka buss till Umeå, jag skyller på att jag var så trött de var därför jag började att svamla en massa.

Jag hade verkligen en jättettrevlig helg i umeå men de är synd att de gick så himla snabbt,

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0