Julen

Nu har jag inte varit inne och skrivit på länge eftersom jag har varit borta och de har varit jul. Men jag ska försöka att sammanfatta hur min jul har varit.

På Julafton var vi hemma hos min faster med familj och även min farbrors familj och min farmor. Såg Kalle Anka tillsammans och sen blev de dags för att äta julmat.

Efter julmaten så knackade tomten på. Alla fick sina paket och var hur glada och nöjda som helst. Jag hade valt att lämna några paket hemma som jag öppnade då jag kom hem.

Jag blev oerhört nöjd över alla mina paket.

De jag fick av tomten var:
Presentkort på glaslgon
Mikro/mikrolock
Spinningskor
2 Geisha chokladaskar
1 Haribomix
1 trisslott
Pengar av farmor
Duschcreme



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0