Snön bara smälter

Nu är de helg och vad händer då tro?  Jo  idag på dagen så städade jag och plockade i ordning i alla mina lådor och skåp där jag bara har slängt in alla papper. Men de blev så himla fint. Dammsugade även golvet och skurade. Hoppad att de kommer att vara mindre halt ute vid byrån. De har varit som värsta skridskobanan.

Sen åkte jag och mina föräldrar upp på ica maxi och shoppade lite.Innan vi åkte upp dit så satte pappa upp min nya taklampa i vardagsrummet. Jag tycker den är väldans snygg medan han tycker den är förskräcklig, tur att han inte bor här då. Då slipper han se den. Annars brukar vi ha som samma smak.

Visade även de glasögonbågar som jag har lånat hem. Har bara lite svårt att välja mellan två av dem, men jag hoppas att jag ska kunna välja vilket par av dom som jag ska ha.

nu tror jag att de blir att lägga sig i soffan och läsa i min bok.

Sen traskar jag hem till mamma och pappa och ska äta middag tillsammans med dem. Efter middagen blir de så att jag och Frida ska se film. Ingen av oss var så peppade på att festa, och eftersom jag ska jobba i morgon så blir de en lugn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0