Sömlösheten beror på vad???

Fröken vaknade redan klockan 1.00 i natt och efter de har jag haft stora problem med att kunna somna om. Jag la mig och skulle försöka slappna av, men de kunde jag inte så slutade med att jag klev upp och började att läsa i boken som jag håller på med. Där vid halv fyra la jag ifrån mig boken och skulle bara vila, höll just på att somna och vad tror ni händer då? Jo väckarklockan sätter igång och börjar ringa. Var bara allt vackert att stiga upp och verka pigg och allert även om de var allt annat än vad jag var.

Idag har vi varit upp till skolan och lysnnat på en föreläsning om genus. Jag tycker att de var ändå en rätt intressant föreläsning. Efter föreläsningen så var de uppföljning så vi satt på skolan och skrev de och lämnade sen in de direkt till läraren.

På hemvägen snackade jag och Frida i kanske 5 minuter sen la jag igen mina stoa blå och jag somnade på 3 sekunder kändes de som. Vaknade upp i Piteå men jag fortsatte att småsova.

När jag kom hem med bussen gick jag till en klasskompis för att hämta en bok som ska vara med på litteraturseminariumet som vi ska ha på fredag. Har inte öppnat den boken med de får bli sen.

Frida gick på stan och tog min nyckel för vi trodde att jag skulle vara hemma efter henne. Men så var inte fallet. Så jag fick allt vackert vänta på att hon skulle komma med nyckeln. De var inte så att jag behövde vänta i 47505 år, men en liten stund.

Vi har snackat och försökt att plugga lite. Eller jag har skrivit ut min teknikuppgift som vi ska ha muntligt i morgon.

När Frida for hem satte jag mig och såg Greys anathomy och sen hade jag spelat in one tree hill så jag såg det. Vågar inte gå och lägga mig så tidigt för jag är rädd att jag ska vakna mitt i natten.

Att jag vaknar mitt i natten vad kan de bero på? Är de så att jag har så mycket som rör sig i min lilla hjärna eller???

I helgen träffade vi väldigt trevliga göteborgare då vi var i Umeå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0