Vitt på marken

Idag har jag jobbat  och sen har jag varit ute och gått med min kompisa Frida. Oj de är ju så härligt väder idag så de var bra att hon ringde mig och tvingade med sig mig på en promenad. Jag har ju tagit en promenad till jobbet och sen hem, men de skadar inte att röra sig.  På sommaren rör då jag mig betydligt mycke mer. Men de är bra att vandra nu eftersom snart så kommer julen och då går ma nväl upp i vikt, även om jag inte brukar göra de. Och eftersom jag säger de nu så kommer jag säkert göra det.

Här kommer lite bilder från i kväll efter promenaden

       


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det blir dom vanliga... du vet... Marcus mormor kommer i år. Hon har varit med dom flesta år sen vi började fira hos oss men inte alla. Ett år valde hon att kommer ner på Bobbys dop i stället.

2008-12-22 @ 22:42:21
URL: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0