Bortbjuden

igår var jag bjuden på midag hemma hos Jenny. Vi käkade tacopaj, den var väldigt god, men den hade gärnat fått vara lite varmare än vad den var.

Sen tog jag och Jenny oss en promenade ner till Clas ohlsons för att jag behövde lamineringsfickor till mina sångfiskar som jag har gjort på praktiken. De kan vara smart att laminera dem eftersom att annars kommer jag att måsta göra om dom väldigt snart igen. Samuel han stannade hemma och lovade att han skulle ha diskat till dess att vi kom tillbaka. Jag tyckte att vi var borta så kort tag så att han inte skulle ha hunnit med de. Men de hade han hunnit med.

Försökte lära mig att lösa soduko eller hur de stavas. Men någon gång ska jag nog lära mig de. Jennys pappa tittade förbi på kaffe eftersom att Jennys mamma hade vinkväll hemma med någa vänninor, och han fick inte vara hemma. Såg på äntligen hemma och sen gick jag hem för att sova. Men hann inte  så långt förrän mobilen ringde och de var Frida så jag surrade ända hem och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0