Fredag kväll

Idag har vi varit uppe på skolan och haft lektion. Jag är snart klar med min power point presentation. De enda som jag behöver göra är att jag ska lägga in lite ljud i den.

Åt lunch på skolan med Evelina, de blev tacos och gissa vad mamma hade lagat till middag då jag kom hem hit? Jo de var tacos. Men eftersom att jag tycker om den maträtten så gjorde de mig inte så mycket. Tog en fika med Ola på skolan eller fika och fika. Jag hade just ätit min lunch så jag åt 2 frukter i stället.
 
Vi åkte med bussen hem som gick 13.25, de var smockat med folk. Det är inte ofta som de händer då jag åker buss i alla fall.

i kväll blir de att vara hemma med min bror och mamma och vara lite sociala med dom. Pappa han jobbar. Hade tänkt att jag skulle få kunna åka med honom in till stan senare i kväll. Ska ta och planera nu lite med bror min hur vi ska göra med middagen som pappa vill ha i födelsedagspresent. Någon som har något förslag på någon god efterrätt som jag kan göra? Den ska inte vara så avancerad.

huvva vad halt de var då jag skulle gå hem till mamma och pappa från bussen. Jag trodde att jag skulle dratta på arslet typ 38055839 gånger.

Ha en trevlig kväll allihopa!
Kram och puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0