Grattis på födelsedagen!

Kom just hem från ett 3 års kalas. Min kompis som fyllde 3 år i dag. De var verkligen full rulle där. Vi byggde pussel och lekte. Så nu är jag slut.

Ska till min kusin på utflyttningsfest i kväll.  Har så ont i mitt öra så jag har best'mt mig för att jag ska förblö nykter. Tror att de är bäst eftersom att alvedon är min bästa vän just för tillfället. Jag hoppas att de ska släppa inom några dagar. Gör de inte de kommer jag att bli galen, för de gör så ont.

Nej de är bäst att jag går en sväng genom duschen innan jag åker vidare.


Om ni har tur kanske jag lägger ut några bilder sen på födelsedagsbarnet och de blev något bra kort.

Puss å kram så länge


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nämen hellskotta, har alla hittat den där klänningen?! trodde typ ingen var och härjade på den där affären..:-P

Jag var och kikade på VILA i Luleå förra veckan, och där fanns den inte.

2008-11-15 @ 20:08:25
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0