Jag ser det snöar

Jippi jiho när jag drog upp persiennerna i morse så började jag att dansa för mig själv. Jag blev så otroligt glad över att snön har kommit och lagt sig som ett vitt täcke på marken. JAg hade på känn att de snart var  dags för snön att komma. Bra att jag ställt bort min cykeln. För annars ska jag väl bara dratta på arslet då jag är ute och cyklar.

Var ju för ett tag sedan då de var så halt så jag slirade nästan omkull bara för att jag bromsade lite.

Idag har jag suttit och jobbat lite med skolarbete. Skulle först transkibera en intervju jag gjorde på min VFU. Vet inte om jag stavat detta krångliga ord rätt men.

Sen har jag suttit med min Power point portfolio som vi också håller med på skolan. Jag är inte så duktig men jag tycker i alla fall att jag har fått till den rätt så bra. Fixade till och med att byta färg på knapparna som finns på varje sida. Jag trodde inte ens att de gick göra. Men jag hade tur och hittade någonstans så jag kunde göra de.  Jag är allt lite stolt över mig själv.  :)

Tvättar lite idag för min tvättkorg hade lite tvätt som ville bli ren.

Tror att de är dags att lägga sig i soffan och läsa ut min bok. Den är ju bara för spännande just nu. Är kanske dags att skriva en önskelista så att tomten vet vad han ska köpa till mig. För visst är de  han som köper julklapparana? Jag tror i alla fall på tomten *Ler stort*

Sen så får då i alla fall jag mer julstämning när snön kommit. Snart är de dags att sätta upp julgardiner och ta fram alla tomtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0