Konstigt att vi förändras?

Jag har börjat att drömma så konstigt på nätterna, jag vet inte om de är sanning eller dröm. Började med att jag för några veckor sen drömde att de  ringde på dörren och jag vaknade och trodde seriöst att de var så att de var någon som ringde på min dörr mitt i natten. Huvva de är så jobbigt   när jag inte vet om de är dröm eller verklighet.

Så i natt igen var de så att jag drömde att väckarklockan ringde och efter en stund vaknade jag. Jag visste inte om de var så att den hade ringt eller inte. Var tvungen att gå upp och dricka lite vatten så då sneglade jag på klockan och såg att den var bara halv fyra. Kurade ihop mig i sängen och somnade om till dess att de var dags att stiga upp på riktigt.

Vaknar inte heller på nätterna när min mobil  ringer heller, vad är de som händer med mig? Förr i tiden hade jag vaknat direkt. Om jag ska citera min mamma om hur de var förr:
-Du skulle vakna om en fluga fiser i motvind.
Så lättväckt har jag alltså varit. De känns väldigt skönt att jag inte är lika lättväckt längre.

Näe nu ska jag ta och lägga mig i soffarn under täcket och läsa i Stieg Larsson boken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0