Lördagkväll

Då var jag hemkommern från min kusins fest. Den enda på den festen som jag kände var min kusin. Men de var väldigt trevliga alla som var där.  Blir ju lite blyg då de är nytt folk. Eftersom jag inte fick med mig någon kompis så  tänkte jag att de ska banne mig inte få förstöra min kväll. Sagt och gjort, jag gjorde mig i ordning och traskade ett stenkast härifrån bara.

Var lite i valet och kvalet hur jag skulle göra om jag skulle hänga med dem på station eller inte. Men jag beslutade mig för att jag skulle ta och gå hem eftersom jag kände att jag inte ville vara bakis i morgon vilket jag tror var de bästa beslutet jag tog. Sen eftersom mitt öra inte är bra så och jag äter alvedon var 4 timme så tror jag inte att de är så bra att börja blanda alvedon och alkohol.

Ska ta och tvätta tror jag i morgon plus att jag har en massa ren tvätt som behöver vikas. Huvva de är inte kul alls att vika en massa tvätt men när de är instoppat i lådor och garderober är de så mycket bättre.

Näe nu tror jag att de är dags att dyka ner i sängen och sova lite granna. Är så trött. Kanske jag skulle ta och börja med min andra bok nu eftersom jag har läst ut den första. Undra om den är lika bra eller om den är bättre???






Kommentarer
Postat av: Malin

haha...härligt att se att andra människor börjar lida av motivationsbrist när själva tvättningen är klar. Att vika och stoppa in de rena kläderna måste vara det minst inspirerande alla kategorier. Menmen, precis som du säger - när man väl gjort ngt man haft ett sådant motstånd emot så känner man sig ännu mer nöjd efteråt. Ses vi i skolan i veckan? kram

2008-11-16 @ 19:51:23
URL: http://addikktivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0