Måndag hela dagen

Huvva vad jag har blivit dålig på att skriva i min blogg, men jag har haft en massa annat och göra den senaste tiden. i måndags så var de skola och sen var de att åka hem till mamma och pappa och fira min pappa som fyllde 55 år. Grattis på födelsedagen pappa!

Efter de att alla gäster hade åkt hem skulle jag och pappa försöka att lägga in musik på min Ipod och de var inte de lättaste. Var så längesedan som jag eller han hade lagt in musik. Jag ringde till min kusin för att få lite hjälp för hon är hur duktig som helst på att  kunna instuera mig via telefon. Om jag skulle lägga in musiken hemma hos mamma och pappa då skulle jag endast få 8 låtar på min Ipod och så ville jag inte ha de. När jag funderat och varit lite arg eftersom de inte gick som jag ville så kom pappa på den briljanta iden att vi skulle lägga in de på mitt usb för jag förklarade för honom att jag tagit med det. Jag var förståss rädd att de inte skulle rymmas, för jag hade ju trots allt lite skolarbete på usb-minnet. Men allt rymdes. Så de var bara att åka hem och dra in låtarna i biblioteket och vips så fanns dom även på min Ipod. Jag och teknik funkar inte ihop.

Läser för övrigt en kurs nu då vi har teknik, och de hoppas jag ska ändra min inställning till tekniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0