Måndag igen

Ja idag har jag varit hur duktig som helst. Har hunnit med en massa saker. Har varit och bytt en ljusstake sen så har jag shoppat en ny väska och lite annat smått och gått.

Ni som känner mig tycker säkert inte att jag behöver någon ny väska eftersom att jag har 395905 stycken väskor. Men då kan jag tala om för er att jag har inte just en sån här.

Sitter och klurar lite på vad som ska köpas till pappa då han fyller år. Själv har han tydligen sagt till mamma att han vill ha en god middag och en kladdkaka till efterrätt. MEn jag tror allt att jag ska övveraska honom med att göra min tårta som är så enkel. Jag tycker att de är kul att ge något som ett minne av hans födelsedag. Är de bara  jag som tycker så eller? Vill gärna ha en kommentar.

Nu är de sängen som väntar. Fattar inte är trött som bara den.

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0