Onsdag och solen lyser

Idag blir det att åka i väg till Joanna och förhoppningsvis kunna spela in ljud på hennes dator. Går inte det tror jag att jag måste ta dom hem till mamma och pappa för där vet jag att de fanns uttag så att de går att göra.

Har kollat lite artiklar också till våran uppgift som vi ska göra i skolan. Jag hittade rätt mycket här hemma som jag ska ta med och sen fanns de på nätet väldigt bra skrivet också.

På morgonen har jag sorterat i min garderob där jag har alla hanndukar och jag har slängt 2 stora påsar med gamla handdukar. Pratade med mamma och hon ville ha dom om jag skulle slänga dem. Så jag ställde ut kassarna i trappen så skulle hon åka förbi och hämta dem sen. Bättre fråga innan de slängs för de var ju bara lite frasigt. Hon sa att hon skulle ta och göra trasor av de och de funkar ju bra.

Nej nu är det dags för frulle innan min mage dör.

Återkommer sen med hur ljdandet gick.

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hejsan! Jo, tyvärr så har vi separerat, det var ett gemensamt beslut. Lite trist, men vi behövde nog det både 2 :) men då vet du att de blir inflyttningsfest i december! Hoppas powerpointen går bra för dig! Kram /Annette

2008-11-20 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0