Söndag

Igår hann jag med väldigt mycket att göra. Jag och Malin var på stan och jag shoppade lite. Men de blir tyvärr att lämna tillbaka en av kjolarna för den var lite för liten. när jag testade den på affären så kändes den inte så liten men sen då jag kom hem och provade den igen så var den faktiskt lite liten.

Vi gjorde lite mat tillsammans jag och Malin, de blev kyckling med gränsaker och pasta till. Mmm så gott de var.

Fägade även Malins utväxt, jag blir alltid så himla nervös då jag ska färga håret på någon eftersom jag tror att de ska bli så att allt hår inte kommer att bli färgat. Men jag hade verkligen tur att de blev lyckat, Jag kladdade på med en massa färg och resultatet blev jättebra, inget som inte blev ofärgat.

Sen begav vi oss på fest till Frida på Moröhöjden. Eftersom jag provade hela min garderob innan jag kunde bestämma mig,men tillslut hittade jag något som passade  jättebra. Trodde jag, men jag hade även med mig en anna outfit till Frida. Så jag bytte till den sen,

nu sitter jag här och tvättar lite idag och sen så ska jag väl ta de lugnt hela denna söndag. Farsdag är de idag också. Funderar på om jag ska ta och åka hem till mina föräldrar och gratta min pappa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0