Utmanad

Tre personer som får mig att skratta: 
Mamma, pappa och Frida A
 
Tre saker jag älskar:
Shoppa (kläder, skor och väskor), mysa isoffan med en varm kopp choklad med en massa ljus tända och choklad.

Tre saker jag hatar:
Falska människor  ormar och spindlar

Tre saker jag inte förstår:
Hur vissa människor tänker, fotosyntesen och orättvisor.

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Har inget skrivbord så får bli databordet. Mitt glasögonfodral ett minneskort och en penna.

Tre saker jag gör just nu:
Lyssnar på musik, hör datasurr från datorn och klapper från tangenterna på tangentbordet.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Besöka USA, Thailand och åka motorcykel.

Tre saker jag kan göra:
Baka, prata och tvätta.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Dig själv ,på andra  ibland och musik som gör dig glad.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Spela gitarr, klara av mer saker med datorn själv och köra bil med släp ( har faktiskt aldrig provat det)

Tre favoriträtter:
Tacos, sushi (hemgjord) och skrovmål.

Tre saker som skrämmer mig:
Sprutor, knark och mörker ibland.

Tre personer jag utmanar:
Lotta, Ida och Lollo

Kommentarer
Postat av: Frida A

Det är ju kul att höra att man kan roa någon! :) /Kram

2008-11-17 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0