Vad är de som händer?

Sitter här en fredagkväll och skriver lite skolarbete men eftersom jag inte kunde skriva när jag kom hem från skolan utan var fvungen att lägga mig och vila  för att få bort min migrän. Somnade av i en timme och när jag vaknade igen så hade jag inte lika ont i hvudet som jag hade då jag la mig.

Var hem till mamma och pappa och åt middag. Kyckling med ris. Mums så gott de var. Mamma hade även gjort en jättegod efterätt Äppelpaj.

Näe jag tog på mig ett par jeans innan jag for till mamma och pappa och jag har insett att jag har gått upp en massa i vikt, inte bra alls. Nu är de dags att jag börjar motionera och att jag börjar vara ännu nyttigare då jag äter.

Jag har varit hur duktig som helst idag. FÖrst gick jag bort till Skeria bibblan och hem och tog även en promenad till och hem från mamma och pappa.

Imorgon funderar jag på att ta en promenad upp till Solbacken. Jag ska besöka barnens hus och Intersport. På intersport ska jag se om jag hittar någon ny skiddress. Skulle så gärna vilja ha en rutig en. Har sett en som jag tycker är lite intressant.


Ha en trevlig helg på er allihopa!! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0