Ängel

Igår hade jag en jättebra dag. Min Ljusa Frida kom hit och hjälpte mg med den den svåra texten i engelska så hon är min ängel just nu. Fattar vad den handlar om och de är ju de som är huvudsaken. Kanske blir lättare nu att fixa att ta ut citat. Vi strök under och skrev i marginalen så att jag skulle minnas.

Till middag gjorde vi en jättegod kycklingsallad i pajskal. Lägger ut receptet senare för den som är intresserad att testa göra den. Har tidigare ätit den hos min faster och där smakar den inte som den gjorde här hemma. Jag kanske hade tagit för mycket av alla grönsaker.

Efter arbetandet med texten gjorde vi en blåbärspaj med jättegod vaniljvisp. Har inte tidigare smakat norrmejeriers vaniljvisp men den var bra.

Senare under kvällen så besökte min klasskompis Frida mig också, hon hade messat mig tidigare och frågade om de var OK att hon sov hos mig eftersom hon skulle upp å jobba tidigt i dag och orkade inte cykla hem till sig på Moröhöjden.

Näe nu är de dags att ta och äta och duscha och sen bege sig till jobbet! Ha en så bra dag allihopa!!
Kram å puss på er!!!

Fest oi kväll????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0