Förrvirrad

Ja jag fick ju hjälp med att plugga texten, men tror ni inte att de är fel text som jag har läst? Den ska INTE vara till seminariet vi ska ha muntligt. Hur kul kändes de då? Har lagt ner hela min själv för att förstå den och få hjälp.

Begav mig till biblioteket i morse. För de första hittar jag inte mitt lånekort och när jag kommer till biblioteket finns inte boken där. Har kollat på nätet och den ska finnas där. Konstigt, tyckte biblotikarierna med.

Jag får hoppas att jag får tagi den och kan göra mitt arbete. HAr inte så stor lust till att köpa den. För den ska användas till seminariet och inte till något annat. Så då kändes de helt ovärt må jag säga.

Någon som har boken och kan låna ut den???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0