Höst?

Nu har jag suttit hela dagen i princip med skolarbete. Började min morgon med en promenad med Sara som jag har arbetat med i flera år under somrarna. Jag har insett att vi har ganska mycket gemensamt. Sen bor hon inte allt för långt från mig så vi brukar försöka att umgås. Hon kommer även hit i morgon på min fest.

I alla fall vädret var ju hur bra som helst idag då jag och Sara var ute på promenaden,men jag tyckte bara att de gick för fort att gå eller så var de så att vi hade så mycket att prata om som tiden bara rusade iväg.

När jag var nästan hemma och hade lämnat av Sara så ringer Frida och undrar var jag var eftersom vi skulle ta och plugga tillsammans idag. Vi gjorde läsloggen tillsammans och åt även lunch tillsammans.

Nu är läsloggen klar så de som återstår är att jag gör uppgift 2 tror jag de var. Såg filmen men jag tyckte verkligen inte att de innehöll någon matematik. Men var de så konstigt då jag inser att jag suttit och tittat på fel film. Men de var inte hela världen. Såg den rätta filmen efter de att jag hade sett fel. Inte nog med att jag  läst fel text nu ser jag fel filmsnutt också. Nu måste jag ta och skärpa mig. Eller beror de på att jag har så mycket att tänka på som gör att de blir fel hela tiden för mig eller?

Ska försöka sätta mig ner nu och läsa lite till naturkunskapsprovet som vi snart ska ha. Fasen jag kommer inte att fixa det, jag får plugga och sen gör jag de bästa jag kan av de. Får se hur de går. Hoppas att de går vägen. De som känns bäst är att vi skriver tentan hemma.

Nej dags att ta ihop lite kläder här och så innan de kommer folk hit i kväll!
 Kram på er! Lite trist att de  iinte är någon som kommenterar min blogg bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0