Längesedan

Hejsan!
Nu var de ett tag sedan som jag skrev. Jag har praktik nu i 3 veckor och snart har jag gjort en vecka.

Vad har jag gjort sedan jag sist skrev? Kliar mig en stund i kalufsen och kommer fram till att de är nog mycket. Igår var jag till min vän Jenny och åt middag. Hon hade gjort en väldigt god kycklingpaj. Jag som älskar pajer av olika slag. De jag mest av allt saknade var en grön sallad. Jenny hade köpt hem körsbärstomater så att jag inte skulle klaga. För jag tycker att de hör till de de måltider som de går att ha sallad till.

Igår beställde jag ljusstakar och några löpare att ha på köksbordet och till min skänk som jag har i köket och en till vardagsrumsbordet. Jag hoppas bara att dom ska passa. Juldukar, nu börjar jag att längta till julen en aning. Snart är de dags att börja inhandla lite julklappar. Fast först ska de vara farsdag och pappas födelsedag och då när julen kommer är de idétorka på vad som ska köpas till pappa i julklapp. FÅr slå mitt kloka huvud ihop med mamma då kanske vi kommer fram till något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0