Ljusningen

Tack för en underbar dag på stan med er idag Camilla och Lotta Jag hade de verkligen trevligt. De började med att vi träffades på kitchen och Lotta åt lunch och Camilla drack en latte.

Sen började färden med att titta på kläder och smått och gott. Jag som  inte skulle shoppa köpte lite kläder. En klänning och en kjol. Vill ni se bilder från dagens shopping kan ni kolla in på lottas blogg.

I morse tog min ögonkräm slut så de var bara att gå och köpa ny. För kan inte klara mig utan den har jag insett. Sen köpte jag gummiband och strumpbyxor.

Var en sväng förbi systembolaget och köpte lite vin så nu är mitt vinställ nästan fullt.

I kväll blir de plugg ning av RÄTT bok.

Sen så frågade Joanna om de gick bra att hon kom förbi mig i kväll, även fast jag ska plugga ska jag hinna med att hon kommer förbi. Tur att jag har fika som jag kan bjuda på. Tur att jag hade en assistent som hjälpte mig att baka lite.

Förresten tror jag att jag har drabbats av magkatarr, har ett konstant sug i magen och är vrååålhungrig hela tiden. De är inte bra alls. Magen mullrar som mest på nätterna. Blir tokig och kan inte sova på grund av att den för sånt liv. Sen är de nog inte speciellt smart att stiga upp och äta, för då sätter jag de fort i system och måste upp på natten och äta jämt.

Tjing!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Tack detsamma! Var jätteskoj och precis vad jag behöver just nu :)

2008-10-06 @ 19:15:21
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0