Morgonen

Nu äre tvättning för hela slanten som gäller. Har hunnit med att dammsuga nu på morgon och diskat bort från gårdagens fest också. Dammtorkningen gick som en dans.

Sen vid 12 ska jag och Joanna åka iväg och handla för i kväll. Blir tacos till middag, mums vad jag längtar.

Tänkte att jag skulle hinna med att plugga lite också, eftersom snart är de tentadags. Jag hoppas verkligen att jag kommer att klara den.

Nere i tvättstugan hittade jag mitt läppglans som jag trodde jag hade tappat bort. Jag har ju ingen koll på något just nu verkar de som. Error i hjärnan och kan inte tänka klart just nu.

Hmm jag är lite förvirrad just nu och vet inte vad jag ska göra åt detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0