Puuuh

 Nu har jag suttit med den engelska texten hela dagen och har kramp i mina armar eftersom jag har skrivit så himla mycket. Men nu fattas de inte så mycket innan de är klart. då ska jag ta och se om jag hittar några citat som kommer att bli bra till min läslogg som jag ska göra.

Är bara uppgit 2 jag inte har börjat med tror jag. Har ingen koll vilken uppgift som är villken. Men de kommer jag nog att få kläm på då jag börjar att skriva de på datorn inlämningsuppgifterna.

Näe nu ska jag ta mig en dusch innan den ljusa Frida kommer hit och äter middag med mig och ska hjälpa mig lite med min engelska text. Även om jag klarat 80% av texten utan henne. Men de kan vara trevligt att hinna umgås med henne lita å. De blir kysklingpaj och blåbärspaj tll efterrätt. Kom just på att jag skulle köpa godis tillidag men de kanske  räcker detta.

Har inte styckigt ut mitt fejs idag och jag tror de får förbli så. De  ringde och frågade om jag har lust att jobba i helgen. SÅ jag nappade. De blir en lugn helg men kanske utgång i morgon ändå. Är de någon mer som ska ut i morrn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0