Skola

Idag har jag varit upp till skolan och haft matematik. sen så kopierade jag och Evve alla papper som fanns i den gula pärmen som är bra att ha inför varje pass.

Somnade som en stock när vi passerat  Kåge och vaknade upp i paniken och trodde att jag hade åkt för långt. Men vi hade inte hunnit längre än till Jävrebodarna. För just som jag slog upp ögonen så passerade vi skylten. Sen så småslumrade jag resten av resan. Jag satt med Frida Jens och Evve i fiket och åt efter vi kopierat.

Jag och Evve kom fram till att vi skulle börja jobba som ulla bella sekreterare. Vi var värsta bra teamet. Brukar dessutom inte gå så vidare bra för mig när jag ska kopiera men de blev inte fel en enda gång. De var nice.

Kom hem kring 16-tiden och då började jag att tvätta, hade fulla min tvättkorg med tvätt. Men snart är de slut på tvättandet. De som är kvar är torktummling. Under tiden ska jag sätta mig med läsloggen. De är en bok som är på engelska. Undra hur många varv jag slk behöva läsa den innan jag förstår vad de står. Än så länge de texter som jag läst på engelska till skolan har varit lätta att förstå. Eller är de därför jag fortsätter och läser även fast jag inte förstår och hoppas att jag ska fixa de ändå. För hakar jag upp mig på orden fattar jag nada av hela texten.

Sen måste jag köpa mig en ny stereo. Min ena högtalare har lagt av, de gillar jag inte alls. Jag har ett krav då de gäller en ny stereo och de är att de ska vara med CD.växlare. Har gluttat lite på nätet  men de verkar inte finnas nu förtiden. Eller är de jag som är en amatör och inte hittar dem bara???

Näe nu är de dags lägga näsan i de tjocka kompendiumet jag skrivit ut!

HA de så bra allihopa!! Puss å kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Japp vi var ett team när vi kopierade :P Absolut att vi skulle kunna bli nya Ulla Bella sekreterare.. =) hahhaha hur gick det med eng. texten? jag har börjat läsa boken där idag... fattade faktiskt lite.

Kram

2008-10-02 @ 19:27:39
URL: http://annaevelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0