Tentan gjord

Nu var tentan bortgjord. Hoppas bara att de gick bra och att jag inte får omtenta.

Efter tentan for jag och Frida och cyklade till mamma och pappa och lånade bilen. Vi var upp på Solbacken och var på Ö&B och shopppad esen var vi även in på barnens hus. Har tittat lite på lite presenter för snart fyller min kompis son år och min kusins son. Så jag var dit och kikade och fick lite ideèr men jag kan inget avslöja eftersom jag inte vet om de läser min blogg.

Vi var in på Blomsterlandet också och  där har de tagit fram lite julpynt, de är nästan så att jag börjar längta lite till julen. Men först  måste de komma lite mera snö. Träffade på Nina där också och hennes mage har verkligen vuxit sen jag såg henne sist.

Sen skjutsade jag hem Frida och for hem till mig och hämtade min högtalare som min pappa ska löda på kablarna eller vad de var som han snackade om. Eftersom de är klappt i kabeln till ena högtalaren.

Hann vara arg 2 gånger medan jag var ute och körde bil. Först var de en söndagsbilist som var ute och körde och inte nog med de då ska tanten byta fil och inte ens blinkar hon heller. Hur ska jag då veta att hon ska byta fil då???

Sen så när jag är på väg hem till mamma och  pappa för att lämna tillbaka bilen kommer jag och kör och en annan bil har sitt hinder på sin sida men han brummar bara och kör. Hallå där visst är de väl ändå du som ska stanna så att jag kan köra.

For tillbaka till Skeria och åt lunch med Joanna och hennes jobbarkompisar för de hade tydligen kurs på Skeria. Jag åt en salladsbuffe mums så gott de var.

For en sväng på stan och provade lite skor eftersom att 2 par av mina stövlar har gått sönder. Ena har är klacken helt utnött på och på de andra gick dragkedjan sönder en morgon då jag skulle ta på mig dem. SKa kanske gå till skomakarn för att höra vad de kostar att laga dem eftersom de är i väldigt bra skick. En liten skavank till är att de är lösa i sömmen men de kanske han kan limma. För jag verkligen älskar mina stövlar. Hittade 2 par nya. Ett par Vagabond som kostar 1200:- och de andra kostar 500:-

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mhm, jag har insett de när jag har läst mej fram, Jäkla skit, tycker de e skitdåligt. Nja, de e ju inte farligt per resa, men hur ball är de att punda ut 600kr bara för buss...

2008-10-22 @ 21:04:02
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0