Vad är det?

Då var de en ny dag och jag är uppe tidig som skrutt i dag med. Jag kunde inte sova längre. Jag förstår inte vad de är med mig. Jag vaknar tidigare och tidigare för varje dag.

Somnade rätt sent också, så då trodde jag att jag skulle kunna sova lite längre men icke sa nicke.

Har ställt om klockan, visst är de bakåt vi ska ställa den och blicka tillbaka på sommaren som har varit eller hur är det? Lär mig det aldrig. Men jag ställde fram den och de hoppas jag att alla andra med har gjort.

Får se vad som händer idag, har absolut inget planerat. Tar dagen som den kommer.

Shoppade i alla fall en massa  igår då jag var på stan med Nina. Det började inte så bra eftersom jag hade glömt mitt bankomatkort hemma. Då går de ju inte shoppa. Men som tur var så hade jag lite pengar i börsen så jag började att shoppa för dem och sen gick vi hem till mig och åt lunch så då  passade de hur bra som helst att jag letade reda på kortet.. Sen kunde mitt shoppande fortsätta.

Köpte ett par nya stövlar, lite kläder en sjal. Kanske kommer bilder senare på bloggen om ni har tur.

Efter shoppingturen gick vi hem till mig och fikade, vi unnade oss lite godfika efter allt springande på stan. Jag brukar inte så ofta fika gofika. Men ibland så får man faktiskt unna sig det.

Köpte värsta stora godispåsen då jag var på stan som jag skulle ha på kvällen då jag var på jobbet, men jag tog inte en enda bit. Blev först då jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Först frågar du dej själv om det är bakåt vi skulle ställa klockan för att blicka tillbaka på sommaren..

Men sen så skriver du att du ställt fram den. Hur ska du ha det? :-P

2008-10-26 @ 10:03:53
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Felicia6

Undrar som Lollo :D



Tänk såhär: Nu ställer vi tillbaka utemöblerna i förrådet så därför ställer vi tillbaka klockan. Till våren tar vi fram utemöblerna och då ställer vi fram klockan :)

2008-10-26 @ 10:20:00
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0